Trajanje posta
 

Trajanje posta

Z malo truda in volje je lahko zdržati pet do deset dnevni popolni post, ki razbremeni telo odvečnih kilogramov in povrne izgubljeno ravnovesje in dobro počutje. Po večdnevnem postu moramo telo počasi privajati na normalno hrano.

Manj vztrajni se postijo le 1 dan tedensko. 1 dan v tednu zlahka zdržimo brez trde hrane in omogočimo telesu 1 dnevni dopust.  Enodnevni post se izvaja 6 ali več tednov. 1 – 2 dnevni post priporočamo po počitnicah ali kot uvod v nov prehranjevalni načrt.

Lahko oziroma špansko različico posta
priporočamo tistim, ki si zaradi dnevne dinamike ne morejo privoščiti daljšega postenja, oziroma tistim, ki želijo poskusiti s prečiščevalno dieto, pa niso prepričani, da bodo zdržali. Pri lahkem postu namesto večernega obroka spijemo 2 – 3 kozarce napitka. S tem omogočimo telesu daljšo nočno regeneracijo, potekal pa naj bi vsaj 1 mesec. Iz par dnevnega sproščujočega posta lahko preidemo tudi na popolni 5 dnevni post.

Med temi »lahkimi« dnevi ali »lahkimi« tedni je pomembno, da se hranimo z zdravo naravno hrano, omejimo uživanje kave, nikotina, alkohola in mesa. Lahki post lahko kombiniramo tudi s sadnim dnevom ali dnevom, ko uživamo zelenjavo ali surovo hrano. Pomembno: Napitek iz sirupa MADAL BAL zaužijemo vedno 1-2 uri pred rednim obrokom.

Zelo pomembno je, da po postu začnemo z uravnoteženim uživanjem zdravih obrokov, v nasprotnem primeru se nam bodo stari grehi kaj hitro povrnili.

 
 
   ProVITA | Vilharjeva 27 | 6250 Ilirska Bistrica | tel: 05 714 18 20 | fax: 05 710 11 11